onsdag 22 februari 2012

And I won't be ashamed no more, we were ripped from those arms, they no longer protect us, unknow me, pour me away



Man måste få sparka för att få lov att bli kramad.

Det finns inga kramar i världen som kan rättfärdiga dina sparkar.
Men mina sparkar, dem måste du acceptera.
Mina sparkar, dem måste du belöna med kramar.

För du förstår, jag är ett litet kryp. Jag är en parasit och jag livnär mig på att stjäla din skam och självaktning.

Du har inget skydd mot mig och mina sparkar. Det finns inget vaccin mot all kontaktallergi jag genererar. Och du kan försöka klia bort mina eksem, du kan koppla på alla respiratorer i världen och du kan slutligen försöka lägga dig platt. Men där finns ingenting att ersätta dina lungor med när jag sugit ur dig allt ditt syre.

Det finns inga sparkar i världen som kan mota undan mina kramar.
Mina kramar kräver dina sparkar för att komma åter och i gengäld
sparkar jag dig
stöter jag bort dig
tillintetgör jag dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar